22.august 2023

    10 prinsipper og strategier i å lede selgere

    Å lede selgere kan definitivt være en utfordrende oppgave, da de opererer i et konkurransepreget miljø med høy ytelsespress og hyppige tilbakemeldinger. Her er noen viktige prinsipper og strategier som kan hjelpe deg med å lede selgere over tid:

    Les hele saken

    Temaer: HR

    27.juni 2023

    Tre steg for å bli en selgende rådgiver i banken: Mine beste tips og triks

    Les hele saken

    Temaer: HR, Lead håndtering, Kundeforvaltning

    12.april 2022

    Du får det du måler, men hvordan måler du selgere?

    Å måle rett er en kunst. Alle kan sette opp KPI-er å strekke seg etter, men hva om KPI-ene ikke er de rette? Jeg har noen forslag i denne artikkelen som du kan vurdere. Kanskje passer de til din virksomhet?

    Les hele saken

    Temaer: HR

    29.mars 2022

    Trenger du flere selgere til callsenteret? Start i riktig ende.

    Å tiltrekke seg og beholde flinke medarbeidere er viktig for et callsenter. Men hvordan får du flinke folk til å søke på jobbene dine, og hvordan beholder du dem hos deg? Det gjelder å starte i riktig ende og gjøre noe med det du allerede har.

    Les hele saken

    Temaer: HR

    15.mars 2022

    Lønnsmodeller i et callsenter. Hvilken skal jeg velge?

    Lønnsmodellene i callsentre varierer. Det er ikke gitt at en modell som passer for konkurrenten passer for deg. Det er mange hensyn å ta, og det dreier seg i grunnen om hvilke ansatte du har, hvilke du vil rekruttere, og hva som er din strategi for øvrig.

    Les hele saken

    Temaer: HR

    Om bloggen

    Bindeleddet er en blogg det vi deler vår kunnskap og erfaring om samspillet mellom oppdragsgivere og oppdragstakere, som inspirerer til utvikling og innovasjon i utgående kundeaktivitet, og gir innsikt og ekspertise om salg og kundeforvaltning for å skape vekst.

    Besøk også www.headshed.com

    Bloggen er tidligere benevnt som "callsenterbloggen"